באתר חברת מגודלות תוכלו להתרשם מצורות הליטוש השונות ולקבוע את צורתו של היהלום המושלם עבורכם ועבור יקיריכם. ערכו הכספי והאסטטי של היהלום מושפעים רבות מצורתו ומרמת החיתוך והליטוש שלו. בחירת הצורה תלויה בטעמכם האישי וכמובן גם בתכשיט בו אתם מתכוונים לשבץ את היהלום.

בחרו צורת יהלום: עגול לב טיפה פרינסס רדיאנט אובלי אמרלד קושן

חיתוך וליטוש יהלומי מעבדה

צורת החיתוך והליטוש תקבע מה תהיה הצורה החיצונית של היהלום.האסוציאציה הראשונה שלכם כאשר אתם מדמיינים יהלום תהיה בוודאי צורת היהלום הייחודית והמוכרת או אולי צורת האליפסה. עם זאת חשוב לדעת כי מבחר הצורות הקיים הוא מגוון ביותר. כדי להפוך את היהלום לאטרקטיבי, מלטשים אותו כך ששטח הפנים שלו יורכב ממספר רב של משטחים קטנים שיתנו אפקט החזר אור מירבי. שימוש במחשבים בתהליך הליטוש מאפשר דיוק רב בתהליך, ביחס לימים עברו. מהי אם כך הצורה המועדפת עליכם? אנו בחברת מגודלות מציעים מבחר צורות מיוחדות ולכל אחת מאפייניה הייחודיים. 

בין השאר נציין את: 

יהלומים מרובעים

היהלומים המרובעים הם קבוצה של מספר צורות הנדסיות (ריבוע היא רק אחת מהן). הם נפוצים למדי ופעמים רבות הם האופציה הראשונה לשיבוץ בתכשיטים ובטבעות יהלום. בצורה ספציפית זו יש ליהלומים איכות ויזואלית  יוקרתית ומפוארת במיוחד ואפקט החזרת אור מרהיב.

אמרלד

יהלומים בצורת אמרלד מבוססים על חיתוך במדרגות המועתק מאבני האמרלד הידועות גם כאבני ברקת או אזמרגד. בעבר חיתוך המדרגות היה קל יותר לביצוע בהשוואה לליטוש פאות ישרות ולכן רווחה הנטייה להשתמש בצורה זו. 

צורה זו יוצרת אפקט החזרת אור ייחודי והצורה נראית מושלמת מכל הזוויות.

לב

השימוש בצורה זו נבע בתחילה מהרצון לסלק פגמים שונים משטח הפנים של היהלום. עם הזמן התפתחה צורה זו ולמרות ששיטת הליטוש מורכבת במיוחד, יש כיום מגוון צורות במשפחת יהלומי הלב. אמנם הבחירה בצורת הלב הייתה במקורה טכנית אך כמובן שיהלומי הלב מתאימים במיוחד כמתנה זוגית, רומנטית במיוחד.

רדיאנט

צורה זו מתאפיינת בשילוב של ברק ואלגנטיות המושגת על ידי עיצוב של קובייה שפינותיה חתוכות. צורה זו יוקרתית במיוחד ומתאימה לטבעות אירוסין ותכשיטי יוקרה או תכשיטים לציון אירועים מיוחדים.

אתם מוזמנים כעת לבחון את קולקציית הצורות המגוונת והעשירה שלנו ובטוחים שתמצאו בתוך המגוון את צורת היהלום המושלמת. לאחר בחירת הצורה, תועברו לחנות האון ליין שלנו ותוכלו לבחור מתוך היצע היהלומים, המתעדכן פעמים ביום את היהלום שנוצר במיוחד עבורכם ועבור יקיריכם.

התחברות

הרשמה

קישור להגדרה של סיסמה חדשה יישלח לכתובת האימייל שלך.

אנחנו נשתמש בפרטים האישיים כדי להציע לך תמיכה בתהליך באתר זה, לנהל את הגישה לחשבון וכדי לבצע פעולות נוספות כפי שמפורט במדיניות הפרטיות של האתר.

דילוג לתוכן